Διαδικτυακό καζίνο δωρεαν καλύτερους φρουτάκια

  1. Dwarven Gold κουλοχέρης με δωρεάν δοκιμή: Για παράδειγμα, ίσως εντοπίσετε ένα κανονικό τμήμα παίκτη που δεν έχει πάει στο καζίνο σας εδώ και μήνες.
  2. Multibanco Casino No Deposit Bonus - Ωστόσο, οι 18χρονοι μπορούν να συμμετάσχουν σε φιλανθρωπικά παιχνίδια ή να κάνουν κάποιες επιλογές σε μια πίστα.
  3. Wazamba Casino εισοδος: Συνολικά, προτείνουμε αυτόν τον ιστότοπο σε παίκτες που προτιμούν κουλοχέρηδες καθώς και αρχάριους.

Καλυτερο κουλοχέριδες στο ιντερνετ

νομιμα ονλινε καζινο
Επιπλέον, το τμήμα υποδοχής παρέχει επίσης Ταξινόμηση με αλφαβητική σειρά και Δημοτικότητα.
νομοσ για φρουτακια
Τα σύμβολα πληρώνουν από αριστερά προς τα δεξιά, ανεξάρτητα από τη θέση που βρίσκονται στον κύλινδρο.
Τα πιο δημοφιλή χερσαίες χαρτοπαικτικές λέσχες στις ΗΠΑ είναι όπως παρακάτω.

Πιθανοτητες τζακ ποτ

Taco Brothers κουλοχέρης με δωρεάν δοκιμή
Ως παίκτης, είναι δική σας ευθύνη να ελέγξετε αν το εισιτήριό σας έχει τον επιθυμητό αριθμό και ότι το ποσό στοιχήματος έχει εκτυπωθεί σωστά.
Novibet Casino κριτικεσ
Φυσικά, εάν σας έχει επιτραπεί να εγγραφείτε, κατάθεση, διεκδικήστε ένα μπόνους, και Παίξτε θα πρέπει φυσικά να δικαιούστε τα κέρδη σας.
Maestro Casino κριτικεσ

Nett.gr
Ασκήσεις και διδακτικό υλικό για τα φιλολογικά μαθήματα Λυκείου

ΕΝΑΣ ΣΤΟΡΓΙΚΟΣ ΗΓΕΤΗΣ

Καλωσήρθατε! Η αξιολόγηση για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών ξεκινά!

1. 
Πώς σχηματίζεται ο παρακείμενος του ρήματος "ἐνόμιζε" στο ίδιο πρόσωπο και αριθμό της ενεργητικής φωνής;

...ἀλλὰ καὶ βασιλέως ἀγαθοῦ τοῦτο ἔργον ἐνόμιζε...

2. 
"ἐτίμα δ' εἴ τι καλόν πράττοιεν": Να αναγνωρίσετε τον τύπο "τι"

3. 
Ο Αγησίλαος αγαπούσε την πατρίδα του κι αυτό φαίνεται από το ότι μοχθούσε για την πόλη του, δε νοιαζόταν για τα χρήματα, δεν απέφευγε τους κινδύνους, δεν έβρισκε δικαιολογίες για το αδύναμο σώμα του και τα γηρατειά του, ώστε να μην κάνει το καθήκον του ως βασιλιάς.

4. 
Ο Αγησίλαος δε θεωρούσε κανέναν πολίτη εχθρό και ήθελε μάλιστα να τους επιβραβεύει όλους.

5. 
Η προσωπικότητα του Αγησιλάου δεν άσκησε ιδιαίτερη επίδραση στον Αθηναίο ιστορικό Ξενοφώντα.

6. 
Στο παρακάτω απόσπασμα να μεταφέρετε την αντωνυμία "ἐγώ" στην ονομαστική πληθυντικού αριθμού.

...Ἐν τοῖς μεγίστοις δέ ὠφελήμασι τῆς πατρίδος καὶ τόδε ἐγὼ τίθημι αὐτοῦ...

7. 
Πώς σχηματίζεται η δοτική ενικού του ουσιαστικού "σῶμα";

8. 
"Τίς γάρ ἄν ἠθέλησεν ἀπειθεῖν ὁρῶν τόν βασιλέα πειθόμενον;": Να αναγνωρίσετε τον τύπο "τι"

9. 
Ο Αγησίλαος επεδίωκε να σώζει όλους τους υπηκόους του, γιατί αυτό το θεωρούσε κέρδος, ενώ αν χανόταν κάποιος, αυτό το θεωρούσε ζημιά για την πόλη.

10. 
Ο Αγησίλαος αν και έκανε πολλές ευεργεσίες στον λαό, ο ίδιος δεν υπάκουε απόλυτα στους νόμους.

11. 
Να μεταφέρετε τον γραμματικό τύπο "τήν πατρίδα" στον άλλο αριθμό:

12. 
Ο Αγησίλαος σύμφωνα με τον Ξενοφώντα προσπαθούσε να τα κάνει όλα σωστά, όχι γιατί το ήθελε και το ένιωθε πραγματικά, αλλά γιατί ήθελε να λειτουργήσει στους άλλους ως παράδειγμα.

13. 
Ο Αγησίλαος κακολογούσε τους υπηκόους του για τα ατοπήματά τους, ενώ, όταν αυτοί έκαναν κάποια καλή πράξη, τους ζήλευε και δεν τους επιβράβευε.

14. 
Οι αρετές που διέθετε ο Αγησίλαος, όπως η φιλοπατρία, η ευψυχία, η πειθαρχία στον νόμο και η φιλοστοργία προς τους υπηκόους του, είναι αρετές, οι οποίες δυστυχώς εκλείπουν από αρκετούς σύγχρονους πολιτικούς ηγέτες.

15. 
Ο Αγησίλαος συμπεριφερόταν στους αντιπάλους του με σκληρότητα και βαναυσότητα.

16. 
Χρέος του χρηστού βασιλιά κατά τον Αγησίλαο ήταν να προσφέρει όσο το δυνατόν περισσότερα καλά στους υπηκόους του.

17. 
Στο παρακάτω απόσπασμα το απαρέμφατο "ὠφελήσειν" είναι:

...ὅπου ᾢετο τὴν πατρίδα τι ὠφελήσειν...

18. 
Στο παρακάτω απόσπασμα να εντοπίσετε τις μετοχές:

ἐχθρὸν μὲν οὐδένα ἡγούμενος πολίτην, ἐπαινεῖν δὲ πάντας ἐθέλων, σῴζεσθαι δὲ πάντας κέρδος νομίζων...

19. 
Ο Αγησίλαος ήταν βασιλιάς της Αθήνας.

20. 
Ο Αγησίλαος με την απειθαρχία του προς τους νόμους λειτουργούσε ως πρότυπο αποφυγής για τους πολίτες.

Γράψτε ένα σχόλιο

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.